Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

1. Wszystkie produkty w naszym sklepie są nowe. 

2. Każdy z naszych produktów, jest objęty gwarancją producenta, a Klientowi przysługuje prawo do reklamacji produktu z wadą fabryczną lub prawną, zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami gwarancji.

3. Aby reklamacja była możliwa, paczkę należy rozpakować w obecności kuriera i sprawdzić stan przesyłki. Jeżeli Klient zauważy jakieś uszkodzenia, należy niezwłocznie opisać wszystkie szkody, jeżeli to możliwe zrobić zdjęcia, oraz zgłosić ten fakt obsłudze sklepu. Towar należy oddać kurierowi, a do sklepu przesłać formularz reklamacyjny dostępny tutaj, na adres biuro@ergokoncept.pl. W innym wypadku reklamacje, ze względu na uszkodzenia mechaniczne, nie będą uwzględniane.

4. Towar z uszkodzeniami mechanicznymi w ramach reklamacji zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli jednak nie będzie to możliwe, np. ze względu na wyczerpanie nakładu, sklep zobowiązuje się do zwrotu Klientowi kosztów w wysokości ceny zakupionego produktu lub złożenie oferty na inny, dostępny produkt.

5. Sklep ErgoKoncept ma 14 dni roboczych na ustosunkowanie się do reklamacji Klienta, od momentu wpłynięcia reklamacji.

6. Jeżeli reklamacja zostanie rozwiązana za porozumieniem stron i będzie związana z wysyłką nowego produktu, koszt przesyłki pokrywa sklep.

7. W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania, produkt nie podlega reklamacji.

 

ZWROT

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie nie dłuższym, niż 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

Zwracany towar musi być kompletny i nieuszkodzony. Nie może nosić śladów użytkowania świadczących o innym wykorzystaniu produktu niż tylko do celów jego sprawdzenia. Prosimy o zwrot w oryginalnym kartonie.

Zwrot oraz wymiana są możliwe tylko dla wszystkich produktów, które nie zostały wykonane na życzenie klienta. Do produktów wykonywanych na życzenie klienta, należą produkty od producentów: Bejot i Profim. Nazwa producenta znajduje się przy każdym z produktów oferowanych w naszym sklepie.

2. Zwrot przysługuje tylko i wyłącznie Klientowi zamawiającemu produkt.

3. W przypadku zwrotu towaru, koszty transportu i wszystkie inne, związane ze zwrotem ponosi Klient. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane przez sklep, zostaną z powrotem dostarczone Klientowi, na Jego koszt.

4. Sklep ErgoKoncept zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy, od razu po wystawieniu faktury korygującej, wystawianej nie wcześniej niż w dniu otrzymania zwracanego towaru.

W przypadku ponoszenia przez sklep dodatkowych kosztów, np. kosztu dostawy, kwota w wysokości tych kosztów zostanie odjęta od wartości zamówienia, lub wyrównana w inny sposób, na koszt Klienta. 

5. Do odsyłanego towaru należy dołączyć Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, którą możesz pobrać tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl